The Honeydew
PROF ENTRY LINKS
Ramadhan
Thursday, June 9, 2016 • 9:39 AM • 0 speak
Bismillah, Assalamualaikum! Konichiwa!

MasyaAllah, skrg dah sebulan lebih aku tak visit blog nih, kuang2 -.-'
But actually, nak je update tapi tak taw la kenapa MALAS sangat2. hoho.

Alhamdulillah, dpt jugak bertemu Ramadhan thun ni lagi. And celebrate it kat rumah :) yeay, itu yang heaven. But, hahahaha,,, Ahad ni aku dah nak dftar Kiba and you know what, smpai 5 hb 7. Betul2 sehari sebelum raya. Sokayh, sis cuba redho dan tawakkal. Takut? hehe, takut tu of course dahh, lagi2 bila abang Lani ckp ada ujian tiap hari. Hah! Mampus gue. Dahla lama tak mnghadap Bahasa Arab. Aku rasa dalam otak ni takde mende dah. Ya Allah, inilah dikatakan ILMU FI KUTUB. Astaghfirullah.

Well, doakan baik2 ya untuk sis ;) Semoga sis tabah hadapi semuanya and sis selamat sampai di rumah 5 hb nanti. Peace.

Harini 10.6 dah. Semalam birthday Nadia. Kay, saja nak kabo,

Ingat hari 19 hb 5 tu nak update blog, tpiiii HAHAHA,, well, you know me, nak bukak laptop pun Malas. Astaghfirullah. sekarang duk rumah dahla melayan anime ngan manga plak dah. ish2.. melagha jah! Bila nak insaf ni sis!

Birthday aritu aku teringat yang arwah ada kasi aku satu kertas. Aku puas gak cari kertas tu, sbb dy sekeping an, so agak susah ar nak cari dalam bilik aku yang berhutan ni. Agak sedih la sbb ingatkan dah hilang, anyway, hari Ahad lepas aku kemas bilik, Alhamdulillaj, finally jumpa pun kertas tu even dah lambat dari birthday aku, but, sokayh. i'm glad and happy :) My important treasure


She doakan sis spy pnjang umur but who knows, Allah sygkan kamu lebih, jadi kamu yang pergi dulu. #Alfatihah

First Ramadhan tu, hari sebelum puasa. Lepas terawih, tibe2 je sis lapar, so, sis pergi dapur, menggeledah something untuk mengisi kelaparan aku nih, aku pun makanlah nugget. After that, aku tringat yg hari pertama aku sahur tahun lepas kat kulliah. Aku bangun lmbat (sbnrnya taklah lambat mana) sbb hari pertama kan, semua org semangat pergi sahur. then, pergi sahur, Trserempak dgn arwah, arwah ajak aku pergi sahur sekali. pergi dwn mkn, then, wktu tu makcik tu kabo yang kene tunggu nasi masak lagi, sbb dah habis. eh, ke tunggu goreng nugget sbb nasi dah habis. entah aku pun lupe, tpi yg pasti ada nugget la. in the end, kiteorg tak tunggu pun, sbb arwah ajak balik, rasenye kami mkn roti jer.

First Ramdhan aku thun ni mcm mengimbas kmbali kngn yg thun lepas brsama arwah. ;)
Takkan aku lupakan kamu. Dah 8 bulan kamu pergi. #Alfatihah #TengkuNurNajihah

Till we meet again, Maybe after raya, hmm, maybe je lah.
-prof.



Thanks for reading, Honeydew


The Green Lover
Hello Honeydew♥
Prof Syamam here!

since19022016♡

Tick Tock




Honey Melons



Listen to me ?